Premis nostra senyora de Brugués 2019

Aquest any, en diumenge, el dia 8 de setembre vam celebrar, com cada any, el lliurament de trofeus i premis de la Fundació a persones i entitats que han dedicat els seus esforços per millorar la ciutat de Gavà.

Com sempre, van assistir les representacions de les diferents entitats de la nostra ciutat, la nostra alcaldessa la Sra. Raquel Sánchez, la nostra regidora de cultura la Sra. Ester Zamorano, la representant de Caixabank la Sra. Sara Solé , les persones guardonades i amics i amigues de la nostra estimada Fundació.

A la primera part de l’esdeveniment, vam comptat amb la presència del músic, mestre i compositor gavanenc Xavier pardo, que ens va fer gaudir amb les seves pròpies composicions relacionades amb la natura.

En la segona part, les guanyadores en l’apartat de medalles al Mèrit van ser:

Sra. SUE CORREA

Sra. NÚRIA ARRASA

Sra. MICAELA HONRADO

En l’apartat de grup: La XARXA de GAVÀ

Pel que fa a la principal distinció 2019 de la Fundació:

Aquest any de manera excepcional i per primer cop en la història de la Fundació degut malauradament a que ens han deixat, en pocs mesos, dues persones de molta rellevància dins d´aquesta Fundació, vam fer donació de dos guardons:

Al Senyor PERE IZQUIERDO ASO, un col·laborador imprescindible per la seva implicació altruista que ha estat fonamental en l’activitat de la Fundació.

Al Senyor JOSEP BLAY ALIAGA, fundador i president amb un trajectòria plena de treball, esforç, dedicació, honestedat i humilitat.

Sense la col·laboració d’ aquestes persones i el seu bon fer, la nostra estimada Fundació mai hauria estat el que és ara.

Seguidament els guardonats i les guardonades van tenir el seu moment per dedicar unes paraules per a totes les persones presents.

L’acte es va tancar amb els parlaments de la presidenta actual de la Fundació la Sra. Brugués Pla i de l’Alcaldessa de Gavà la Sra. Raquel Sánchez.

El gaudi del refrigeri final va ser un moment d’intercanvi i comunicació entre tots els assistents.

Una vegada més gràcies a tothom, als convidats i convidades, als amics i amigues que sempre ens acompanyen, a totes les persones que ens van ajudar en l’organització i a totes i cadascuna de les persones que fan possible aquesta Fundació.