Premis nostra senyora de Brugués 2018

El dia 8 de setembre vam celebrar, com cada any, la cerimònia de lliurament i entrega de premis de la Fundació a persones i entitats que han dedicat els seus esforços a millorar la ciutat de Gavà.

Com sempre, les representacions de les diferents entitats convidades de la nostra ciutat, el nostre tinent d’alcalde de l’àrea de benestar i acció social, Sr. Germán Barrena, el Premi a persones, amics i amigues de la nostra estimada Fundació.

A la primera part de l’acte vam poder gaudir de la presència del grup SOULMATES format per Josep Soler i Mireia Tortajada, que ens va delectar amb les seves pròpies composicions i ens va emocionar amb les seves interpretacions de cançons d’altres autors.

També ens vam sumar representants del grup de futbolistes veterans de Gavà que van fer el seu homenatge personal al Sr. Melchor Olivella i Campmany.

En la segona part, el comiat emocional de la Junta anterior que tants anys han treballat per a la Fundació i que seguirà fent-ho des de la seva nova posició i donant pas a la nova Junta que segueix amb entusiasme i desig en el nou escenari.

La premiada a la secció de medalles de mèrit va ser: ra. ANA SANCHEZ “

En la secció de grups: “GRUP ECOLOGIST LES AGULLES”

La principal distinció 2018 de la Fundació va ser pòstumament per “SR. MELCHOR OLIVELLA I CAMPMANY “.

Amb l’emoció que caracteritza aquesta festa anual i després de les intervencions de tots els presents, l’esdeveniment es va tancar amb els parlaments del nou president la Sra. Brugués pla i el tinent d’alcalde de benestar i acció social, Germán Barrena.

El gaudi de l’aperitiu final va ser un moment d’intercanvi i comunicació entre tots els assistents. Agrair una vegada més a tots i a tots, des dels convidats, els amics que sempre ens acompanyen, totes les persones que ens han ajudat en l’organització i totes i cadascuna de les persones que fan possible aquesta Fundació.