Benvinguts a la fundació Ntra. Sra. de Brugués!

Hem estat des de fa anys 1989, anys d’història, anys de mans obert a les més vulnerables i marginades en nostra ciutat de Gavà i els veïns de ciutats.

Aquesta Fundació està inscrita amb la Generalitat de Catalunya des de 1992 i el numero de 642.

Entusiasme, alegria i esperança, sinònim d’una Fundació que, una altra vegada mirant cap enrere amb fatiga i no sabors, però també ple d’al·licients que ens animen a continuar sense descans, com una carrera, activitats fructífers, futur encoratjador i ple d’activitats de innovadores consecucions.

Sembla que era ahir, però ja molts anys plens de treball, esforç i sobretot una dedicació incondicional.

Aquest podria ser un resum equànime, però segurament ha d’haver altres, és possible que més objectius, que reflecteixen l’esperit i l’essència d’una institució, que és sense precedents a la nostra ciutat, que treballa activament en favor de les més febles o marginats.

Des d’aquí, aprofitant aquesta oportunitat, ens atrevim a instar a tothom sense excepció, per unir a un projecte estimulant, presidit per l’altruisme i solidaritat.

Creiem fermament que invertir en l’amor de veí, de veritable germanor, no va proporcionar béns materials però si compensacions de particular dimensió espiritual, consciència i serenitat d’esperit i la pau interior.

A primera vista no sembla poc i es fa evident importància diferencial en realitat actual.

Anem, doncs junts, amb una mirada retrospectiva a què ha estat una primera vegada, encara que poc més que com a principiants, desbordant amb bona voluntat i amb un important flux de beneficència i bones obres.